Meest gestelde vragen

Kan ik eerst een voorbeeld zien met mijn logo erop?

Wij maken altijd een vrijblijvend ontwerp met uw logo erop, ongeacht u een bestelling plaatst of een offerte aanvraagt. Upload uw logo/bestanden mee met de bestelling of aanvraag; binnen een (paar) uur ontvangt u een digitaal voorbeeld via de e-mail. U kunt ook uw logo of ontwerpbestanden na de aanvraag/order naar ons toesturen, bijvoorbeeld via e-mail ([email protected]) of Wetransfer.

naar boven

Het lukt niet om mijn bestand(en) te uploaden bij de bestelling/aanvraag.

Zorg ervoor dat er geen spaties of speciale tekens worden gebruikt in de bestandsnaam. Gebruik alleen letters, cijfers, puntjes en underscores (liggend streepje). Een andere reden kan zijn dat het bestand te groot is: upload niet groter dan 6 MB. Bestanden groter dan 6 MB kunt u het beste uploaden via Wetransfer (tot 2 GB) of via uw eigen clouddiensten (zoals Dropbox of OneDrive) of FTP. Heeft u meer dan 1 ontwerp/bestand, dan kunt u deze het beste sturen in een ZIP-bestand.

naar boven

Kan ik eerst een sample bekijken?

U wilt eerst een product bekijken voordat u overgaat tot een bestelling? Dat kan, een sample kunnen we (vaak kosteloos) voor bijna elk artikel opsturen. De sample zal een random bedrukking hebben of onbedrukt zijn. Informeer hiernaar via chat, e-mail of telefoon.

naar boven

Ik heb geen vector bestand en wil kiezen voor een product met bedrukking.

Heeft u geen logo dat voldoet aan onze aanleverspecificaties? In dat geval kunt u het bestand die u wél voorhanden heeft uploaden of toesturen bij uw bestelling of aanvraag. Ons team zal in dat geval contact met u opnemen wat er mogelijk is aan de hand van deze bestanden. In sommige gevallen is een vectorbestand niet nodig en vaak is het mogelijk dat wij logo's en ontwerpen kunnen namaken en omzetten in vectoren.

naar boven

Ik heb zelf geen bestanden, maar wel een idee voor het ontwerp.

Indien u zelf geen bestanden heeft om aan te leveren, bieden wij de service aan om vrijblijvend een eerste ontwerp voor u op te maken. Hierbij kunt u uw eigen wensen omschrijven bij de aanvraag of per e-mail. Het eerste ontwerp is vrijblijvend, indien u hierna een compleet nieuw ontwerp wilt ontvangen kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

naar boven

Ik heb een deadline waarop ik mijn bestelling nodig heb. Wordt voor een spoedlevering meerkosten in rekening gebracht?

Voordat uw bestelling in productie gaat of de factuur wordt opgemaakt, zal ons team u per mail informeren over eventuele meerkosten. Bij veel van onze producten is het mogelijk de bestelling sneller te ontvangen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

naar boven

Wat is de minimale afname van het product?

Wanneer u op de productpagina de gewenste opties heeft gekozen, komt er bij het kiezen van een aantal de minimale afname te staan. Dit is de minimale afname per ontwerp. Ook kunt u bij een groot aantal artikelen de minimale afname filteren aan de linkerkant van uw scherm. Hierin zijn in sommige gevallen uitzonderingen mogelijk. Mocht u hierover vragen hebben kunt u dit altijd stellen via de e-mail, social media of telefoon.

naar boven

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Nadat u een akkoord heeft gegeven op het digitale ontwerp en/of wanneer u de factuur heeft ontvangen, krijgt u een indicatie van de verwachte afleverdatum. Wanneer de bestelling verstuurd is, ontvangt u per e-mail een track & trace voor uw bestelling.

In sommige gevallen zult u geen track & trace ontvangen, omdat de producten rechtstreeks vanuit de leverancier worden verstuurd. Mocht u de status van uw bestelling willen weten, dan kunt u dit uiteraard opvragen bij een van onze medewerkers via de bekende kanalen: telefoon, social media of e-mail ([email protected]).

naar boven

Waar kan ik een kortingscode/actiecode vinden?

Een overzicht van kortingscodes / actiecodes kunt u hier vinden: kortingscodes. Hou deze pagina in de gaten of volg ons op social media om op de hoogte te blijven van nieuwe codes.

naar boven

Kan ik artikelen retourneren?

Veel promotieartikelen zijn maatwerk producten. Hierop is het herroepingsrecht zoals wettelijk bepaald niet van toepassing. Indien u een klacht heeft over de kwaliteit van ons product, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens een passende oplossing proberen te vinden. Onbedrukte artikelen kunnen in sommige gevallen wel geretourneerd worden. Retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening. Neem contact op met de klantenservice indien u onbedrukte artikelen wilt retourneren.

naar boven