Op deze pagina vindt u alle informatie die u voor, tijdens of na de bestelling nodig kan hebben.
Service & contact
Bestellen
Veilig betalen
Verzending & afhalen
Aanleverspecificaties
Druktechnieken
Meest gestelde vragen
Er zijn verschillende manieren om vrijblijvend met ons in contact te komen met een vraag, opmerking, offerte of bestelling:
Voor uw gemak zijn wij ook beschikbaar op WhatsApp.
Bereik ons via 076 - 501 82 25
U kunt ons op elk gewenst moment een e-mail sturen; wij zullen zo snel mogelijk reageren.
Gebruik de contact formulier of stuur ons direct een e-mail naar [email protected] .
U kunt ons op elk gewenst moment een e-mail sturen; wij zullen zo snel mogelijk reageren.
Gebruik de contact formulier of stuur ons direct een e-mail naar [email protected] .
Bestel bij Promofit gemakkelijk in enkele stappen:
1
Kies uw product met gewenste aantal, kleur, opdruk, etc.
2
Upload uw ontwerp bestanden (kan ook na betaling en via e-mail/wetransfer) of ontwerp zelf met de Online Ontwerptool (indien beschikbaar)
3
Plaats uw artikelen in de winkelwagen of kies voor "Offerte aanvraag". In beide gevalen ontvangt u binnen enkele kantooruren een een bevestiging samen met een digitaal ontwerp.
4
Betaal eenvoudig in uw vertrouwde betaalomgeving, bijv. via iDeal of Bancontact, of betaal achteraf met Mondu!
5
Ontvang uw artikelen binnen de aangegeven levertijd!
Via onze website kunt u altijd veilig en betrouwbaar uw bestelling plaatsen en betalen. MultiSafepay handelt voor Promofit de online betaling af. Samen met de betaalprovider zorgen we voor een correcte afhandeling. Met onder andere iDEAL, Giropay, Bancontact en Mister Cash (België) rekent u af via de beveiligde SSL-procedure en in uw vertrouwde online bankomgeving.
Bij uw bestelling kunt u aangeven of u de artikelen wilt laten bezorgen of zelf wilt ophalen. Het opgegeven afleveradres gebruiken wij als
afleveradres, dit hoeft niet hetzelfde te zijn als het factuuradres.
Wij rekenen geen verzendkosten op vrijwel alle promotieartikelen; tenzij anders vermeld op de productpagina, zoals bij beursmaterialen. De verzendkosten getoonde gelden voor de Benelux en zijn exclusief BTW.
| Verzendkosten Promotieartikelen | Orderbedrag excl. btw |
|---|---|
| Gratis | - |
| Verzendkosten Beursmaterialen | Orderbedrag excl. btw |
|---|---|
| €8,75 | tot € 249,- |
| €12.50 | tot € 498,- |
| Gratis | vanaf € 499,- |
Op iedere productpagina staat de levertijd vermeld. Dit is een richtlijn. Mocht de levertijd afwijken, dan nemen wij contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
Wij bieden veel producten aan die met spoed geleverd kunnen worden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Wij werken met verschillende vervoerders, waaronder DHL, DPD en de Graaf Logistics.
U kunt er ook voor kiezen om uw spullen op te halen. Afhalen is mogelijk op afspraak op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur.
Een fout is menselijk en gemakkelijk gemaakt. Bent u niet tevreden over de bestelling of over onze dienstverlening? Dan horen wij dit graag. Alleen zo kunnen wij dat zoek naar een passende oplossing. Wij streven er immers naar om u de beste service te bieden! Klachten kunt u direct telefonisch bij ons melden, e-mail of via het contactformulier. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie. Indien u als zakelijke klant (niet als
consument), niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan Thuiswinkel Zakelijk (via www.thuiswinkel.org) mediation.
Veel promotieartikelen zijn maatwerkproducten. Het herroepingsrecht zoals bepaald door de wet is hierop niet van toepassing. Heeft u een klacht over de
kwaliteit van ons product kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dan proberen een passende oplossing te vinden. Onbedrukte artikelen kunnen dat in sommige gevallen wel zijn teruggekeerd. De retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening. Als u onbedrukte artikelen wilt retourneren, neem dan contact op met de klantenservice.
Meer informatie over de recall procedure leest u in dit document
Uw bestanden moeten aan de volgende eisen voldoen:
Bij uw bestelling heeft u verschillende mogelijkheden om uw ontwerpbestanden te versturen:
Voor een snelle afhandeling adviseren wij u uw bestand(en) via de uploadknop mee te sturen bij de bestelling of het aanvragen van een offerte.
Indien beschikbaar kunt u met de Online-editor direct op de productpagina zelf ontwerpen. Zo kun je bijvoorbeeld logo’s en afbeeldingen uploaden, teksten toevoegen en kleuren aanpassen.
Zijn de ontwerp bestanden kleiner dan 5 MB, dan kunt u deze via e-mail naar ons toesturen. Grotere bestanden komen mogelijk niet aan. In dat geval raden wij Wetransfer aan.
Wilt u na bestelling/offerte aanvraag bestanden toesturen en is het bestand groter dan 5 MB, verstuur het dan via Wetransfer: https://www.wetransfer.com (max. 2 GB), of vergelijkbare website. Vermeld uw ordernummer (als deze bekend is) en gebruik [email protected] als ontvanger e-mailadres.
Heeft u nog geen ontwerp of heeft u hulp nodig bij uw ontwerp? Maak je geen zorgen, wij kunnen het ontwerp voor je verzorgen. Neem hiervoor contact op met onze grafische afdeling.
Bij Promofit zijn vele soorten druktechnieken mogelijk, zoals zeefdruk, borduring en lasergravering. Welke druktechniek wordt gebruikt, is afhankelijk van het product en materiaal. Op deze pagina vindt u een uitgebreide uitleg van alle beschikbare druktechnieken.
Bekijk hier een overzicht van vragen die wij regelmatig binnen krijgen van klanten, ook wel FAQ genoemd (frequently asked questions):