Meest gestelde vragen

Het lukt niet om mijn bestand(en) te uploaden bij de bestelling/aanvraag.

Zorg ervoor dat er geen spaties of speciale tekens worden gebruikt in de bestandsnaam. Gebruik alleen letters, cijfers, puntjes en underscores (liggend streepje). Een andere reden kan zijn dat het bestand te groot is: upload niet groter dan 6 MB. Bestanden groter dan 6 MB kunt u het beste uploaden via Wetransfer (tot 2 GB) of via uw eigen clouddiensten (zoals Dropbox) of FTP. Heeft u meer dan 1 bestand, dan kunt u deze het beste sturen in een ZIP-bestand.

naar boven

Hoe kan ik het product zien met mijn eigen logo?

Als u bij ons een aanvraag of bestelling indient, zal ons team per mail contact met u opnemen. Indien u het logo of de tekst heeft aangeleverd in een vector bestand per e-mail, Wetransfer of directe upload bij de aanvraag, dan zult u het digitale ontwerp snel na de aanvraag ontvangen per e-mail.

naar boven

Ik heb geen vector bestand en wil kiezen voor een product met bedrukking.

Heeft u geen logo dat voldoet aan onze aanleverspecificaties? In dat geval kunt u het bestand die u wél voorhanden heeft uploaden of toesturen bij uw bestelling of aanvraag. Ons team zal in dat geval contact met u opnemen wat er mogelijk is aan de hand van deze bestanden. In sommige gevallen is het namelijk mogelijk om logo's en ontwerpen na te maken of over te trekken.

naar boven

Ik heb zelf geen bestanden, maar wel een idee voor het ontwerp.

Indien u zelf geen bestanden heeft om aan te leveren, bieden wij de service aan om vrijblijvend een eerste ontwerp voor u op te maken. Hierbij kunt u uw eigen wensen omschrijven bij de aanvraag of per e-mail. Het eerste ontwerp is vrijblijvend, indien u hierna een compleet nieuw ontwerp wilt ontvangen kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

naar boven

Ik heb een deadline waarop ik mijn bestelling nodig heb. Wordt voor een spoedlevering meerkosten in rekening gebracht?

Voordat uw bestelling in productie gaat of de factuur wordt opgemaakt, zal ons team u per mail informeren over eventuele meerkosten. Bij veel van onze producten is het mogelijk de bestelling sneller te ontvangen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

naar boven

Wat is de minimale afname van het product?

Wanneer u de opties kiest die u zou willen komt er bij het kiezen van een aantal de minimale afname te staan. Dit houdt in dat dit de minimale afname is per ontwerp. Ook kunt u bij een groot aantal artikelen de minimale afname filteren aan de linkerkant van uw scherm. Hierin zijn in sommige gevallen uitzonderingen mogelijk. Mocht u hierover vragen hebben kunt u dit altijd vragen via de mail of telefonisch contact opnemen.

naar boven

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Nadat u een akkoord heeft gegeven op het digitale ontwerp en/of wanneer u de factuur heeft ontvangen, krijgt u een indicatie van de verwachte afleverdatum. Wanneer de bestelling verstuurd is, ontvangt u per e-mail een track & trace voor uw bestelling.

In sommige gevallen zult u geen track & trace ontvangen, omdat de producten rechtstreeks vanuit de leverancier worden verstuurd. Mocht u de status van uw bestelling willen weten, dan kunt u dit uiteraard opvragen bij een van onze medewerkers via live chat, telefoon 076 5018 225 of per e-mail (sales@promofit.nl).

naar boven